Tavaszi szél futást áraszt

A Vivicittá szó általában két dolgot juttat eszembe: Margitsziget és 2012. Míg az előbbi a rendezvény helyszíne, ez utóbbi volt az az év, amikor először – és akkor azt gondoltam, hogy utoljára – indultam ilyen futóversenyen a barátnőmmel.

Történt ugyanis, hogy újdonsült „futóbolond” barátnémmel kitaláltuk, hogy mi igenis futni fogunk, mert az milyen jó lesz nekünk. Ő már viszonylag gyakorlott volt ezen a téren, én a szigetet addig csak maximum körbesétáltam, vagy bicikliztem. Apropó, amúgy inkább biciklis vagyok, sosem volt erősségem a gyalog galoppolás. Szóval visszatérve az ominózus napra: lefutottuk azt a távot, amire beneveztünk, tök jó pólóval is gazdagodtunk a rajtcsomag jóvoltából, megállapítottuk, hogy profi volt a szervezés, azóta meg pihentettem ezt a témát.

Ez idáig a biciklizés volt a szívem csücske. Eddig...
Az „ellenállásom” kb. ez év elejéig tartott. Ekkor csatlakoztam ahhoz a csapathoz, akik Team Prevention néven már feltűntek triatlon versenyeken. Az a legfőbb céljuk, hogy felhívják a figyelmet a daganatos betegségek megelőzésére, a sport segítségével. A karitatív alapokon működő csapatot e három barátnő hozta létre, majd szépen lassan újabb tagok csatlakoztak hozzájuk, akik egyéniben és váltóban is indulni kívántak velük sport versenyeken. Itt kapcsolódik össze a két történet: félreraktam az egómat és eldöntöttem, hogy az ő színeikben, a csapat eszméit képviselve lefutok egy számomra is teljesíthető 7 kilométeres Telekom Midicitta távot április 19-én!

Idén a futás is csak előkerül (hajrá Team Prevention!!)
Az amúgy 30. születésnapját ünneplő rendezvény második napján az említett táv mellett te is megmérettetheted magad a Telekom Vivicittá Félmaratonon és a 10 kilométeres Vivicittán is.
Ha az első napon, április 18-án csatlakoznál az eseményhez, több variáció közül is választhatsz: lehetőséged lesz Telekom Minicittá távon indulni (2,5 km), ugyanennyit gyalogolni, háromfős váltóban lefutni összesen 6 kilométert, de még egy 700 méteres Családi futásra is nevezhetsz. Kezdjük aktívan a tavaszt!

0 megjegyzés :

PARTNEREK: