Ébreszd fel a tested egy nap alatt

Tavaly tavasszal voltam másodszor egy ilyen típusú, csarnokos sport rendezvényen. A legtöbben ekkor kapnak észbe: „Hú, mindjárt itt van a nyár, ideje lefogyni.” Szerintem ez idén is így lesz.

A tavalyi Coca-Cola Testébresztő Fitnesznapon a barátaimmal együtt reggel a színpadok közötti körbejárással kezdtünk, összekapcsolva a bemelegítést a terep felmérésével. Az ébredő edzőkkel és résztvevőkkel teli helyszínek kavalkádját vizslattam. Mivel már elve sport ruházatban érkeztem, így nem kellett az átöltözéssel bajlódnom, csupán cipőt cseréltem. A következő fél órában pedig már sportos emberek alkotta tömeggel mozogtunk egy emberként a Kickbox aerobic órán.

Kickbox aerobic közben (nagyon szigorúan)
Az aktív kezdés után a „kirakodó felhozatalt” vettük górcső alá – meg úgy általában is, amikor szünetre vágytunk, vagy éppen csak nézelődni támadt kedvünk. Színes és tarka ruhás, kigyúrt vagy a sportolás első stádiumában lévő férfiak és nők jöttek szembe és haladtak el mellettünk. A nagyszínpadi órákat a lelátóról nézve is nagyon élveztük, főleg amikor a Kangoo-s lányok egyszerre pattogtak és szinte vibrált körülöttük a levegő. Miután kipihentük magunkat, a Clubbell jóga  óra vette kezdetét egy kissé érdekes stílusú edzővel és számomra szokatlan gyakorlatsorokkal.

Pattogás egy Kangoo órán
Na jó, három a magyar igazság alapon a következő órára csak beestünk, random módon. Itt ismertem meg a Grand up-ot. Egy kis teremben meghatározott, de mégis szabad koreográfia mellett tudtam kiteljesedni úgy, hogy közben nem agyaltam a következő lépésen.

A Grand up-ot is kipróbáltam már a rendezvény hatására
A sok azonos érdeklődésű ember, a lüktető hangos zenék, a közvetlenül kipróbálható óratípusok megtették hatásukat: teljesen elfáradva, feltöltődve és az újabb sporttípusok kipróbálásának terveivel hagytam el a SYMA csarnokot. Március 28-án ismételten elmegyek az idén kilenc éves Coca-Cola Testébresztő Fitnesznapra! Kíváncsi vagyok milyen új mozgásformák bemutatásával készülnek a szervezők, és alig várom, hogy leteszteljem őket.

0 megjegyzés :

PARTNEREK: